lördag 6 juli 2013

KÄMPA!



Idag är huvudet inte riktigt med.
Natt helgen är den jobbigaste perioden.
I kväll väntar tio timmar.
I morgon 12.
Men sen har jag ledigt några dagar med familjen!
Innan dags för jobb igen.

Ska ni göra något på Semestern.
Eller vad har ni för planer?

Idag strålar solen.
Och sommar vädret är Underbart.

Jag Sitter dock inne med en energi dricka,
för att försöka få upp energin lite.
Varit hängig i 3 veckor av en förkylning,
som håller ett hårt tag om min kropp.
Men de är bara att "Kämpa"

Letar inspiration till mitt hus.


Målat i sovrummet.
Nu lite tapeter kvar, fönsterhyllor
 och dessa golv lister och nytt golv!

Vet inte alls hur framtiden kommer bli,
men jag hoppas på det bästa!
Mycket ideer har jag men de är inte lätt att driva ett hus själv,
och alla utgifter och tre barn.
Pengarna finns inte riktig till det man vill.
Men man får ta en dag i taget.
Allt tar lite längre tid.
Men de kommer bli bra!
Man får sänka kraven,
och fokusera på de bra sakerna.
Och inte förhasta sig i beslut.
Utan låta var och en sak ta sin tid!

L.O.V.E    E.L.L.E 





1 kommentar:

  1. Hoppas ni får en riktigt skön sommar och att du och din man får möta kärleken i varandra igen. Kram m

    SvaraRadera

Tack söta, för ni lämnar ett fotavtryck inne hos mig!
Blir alltid lika glad